Onze diensten
SINTOM
SINTOM Services Management Software is ontwikkeld voor het digitaliseren van de werkprocessen van beveiliging, schoonmaak en facilitaire diensten.
Onze oplossingen zijn zo ontwikkeld dat uw medewerkers hun werk beter kunnen doen, met elkaar samenwerken en belangrijke data meteen kunnen delen.
Als eindverantwoordelijke of opdrachtgever ziet u real time wat er gebeurt en kunt u direct bijsturen als dat nodig is.
Alle gegevens staan op een online-server, die via een beveiligde verbinding te benaderen is vanaf iedere met internet verbonden terminal, zoals op kantoor en onderweg.
De medewerkers in het veld hebben via een App op hun smartphone inzicht in de actuele werkopdrachten en zij rapporteren de voortgang van de werkzaamheden met eventuele bijzonderheden direct terug in het systeem.
Daarnaast kunnen ze alerts aanmaken die direct worden doorgezet naar de juiste functionaris.
Het systeem bewaakt de volledige en tijdige uitvoering van de activiteiten.
De uitgebreide rapportagefunctie geeft de verschillende functionarissen op maat inzicht via automatisch gegenereerde en verstuurde rapporten en verslagen.
SINTOM is flexibel in te richten naar de specifieke eisen en wensen van het bedrijf, met gebruik van uw eigen logo.
Voordelen van SINTOM
- Gepland of ongepland werken, altijd de benodigde informatie bij de hand.
- Teamwork, het kantoor en de mensen die de dienst uitvoeren werken samen.
- Duidelijke rapportages met foto’s en vrije of gecodeerde teksten voor het inzichtelijk maken van wat er zich echt afspeelt.
- Documenteert de extra uitgevoerde werkzaamheden, als te factureren meerwerk.
- Maakt het onzichtbare werk zichtbaar.