Onderscheidende werkwijze
In SINTOM worden taken toegewezen aan een medewerker. Dit gebeurt planmatig voor een efficiënte taakuitvoering met de mogelijkheid om dat flexibel en real time aan te passen in geval van incidenten of gewijzigde omstandigheden.
De medewerker meldt zich bij begin van de dienst aan op de app. Tijd en locatie worden automatisch geregistreerd.
De app vertelt de medewerker welke taak er moet worden uitgevoerd en voorziet de medewerker van relevante informatie zoals locatie en het tijdstip waarop de taak uiterlijk moet starten en wanneer de taak gereed moet zijn.
De medewerker meld de taak gereed en voert eventuele bijzonderheden in via de app. Tijd en locatie worden automatisch geregistreerd.
De app vertelt de medewerker welke taak er moet worden uitgevoerd en voorziet de medewerker van relevante informatie zoals locatie en het tijdstip waarop de taak uiterlijk moet starten en wanneer de taak gereed moet zijn.
De medewerker meld de taak gereed en voert eventuele bijzonderheden in via de app. Tijd en locatie worden automatisch geregistreerd.
Voordat de medewerker zich afmeldt, wordt het dagrapport opgemaakt via de app of door in te loggen op het portaal. Tijdens de dienst is alles vastgelegd en het rapport is snel, compleet en foutloos beschikbaar. Het wordt meteen gedeeld met de aangewezen functionarissen.
De medewerker meldt zich af. Tijdstip en locatie worden automatisch vastgelegd
Vraag een gratis Quick Scan aan
Wilt u weten hoe wij u kunnen helpen om uw werkwijze te professionaliseren?
Met een QuickScan beoordelen wij uw huidige organisatie en identificeren wij kansen om uw werkwijze te professionaliseren.
Wij laten u zien hoe u met SINTOM door registratie en glasheldere rapportage meer grip krijgt op uw werkprocessen. Met compliance, kostenbeheersing en een verbeterde klantervaring als resultaat.’